وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

درخواست صدور گواهی تجرد
 

1- تعریف گواهی تجرد:

گواهی است مبنی بر اینکه صاحب شناسنامه سابقه ازدواج نداشته و یا ازدواج واقع شده منجر به جدایی بر اثر طلاق، فسخ نکاح، بذل یا انقضاء مدت در ازدواج منقطع و فوت همسر شده باشد.درخواست کننده گواهی تجرد صرفاً صاحب شناسنامه می باشد. 

2- نحوه ارائه تقاضا:

    1-2- شما می توانید از طریق این سامانه  و با کلیک کردن بر دکمه "دریافت خدمت" در زیر همین صفحه، فرم درخواست را تکمیل و به صورت الکترونیکی برای سازمان ثبت احوال ارسال  و شماره پیگیری دریافت نمایید.

    2-2- از این پس شما می توانید با استفاده از صفحه "پیگیری" در سامانه و وارد نمودن شماره پیگیری، وضعیت رسیدگی به درخواست خود را پیگیری نمایید.

    3-2- پس از آنکه گواهی تجرد صادر گردید، پیامی مبنی بر صدور آن در صفحه "پیگیری" ظاهر خواهد شد .  پس از مشاهده این پیام، می توانید با همراه داشتن مدارک ذیل شخصاً ( یا
وکیل قانونی با ارائه اصل شناسنامه و وکالتنامه رسمی که منحصراً به اخذ گواهی تجرد در وکالتنامه وی اشاره شده باشد) به اداره کل اسناد امور هویتی ایرانیان خارج از کشور
 سازمان ثبت احوال مراجعه و گواهی را تحویل بگیرید.

مدارک مورد نیاز:
 اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه
 اصل و تصویر کارت شناسایی ملی
 پرداخت هزینه طبق تعرفه جاری (پرداخت هزینه  فقط در محل تحویل و با ارائه کارت بانکی مقدور می باشد)
    4-2- تحویل گواهی منوط به عدم وجود مغایرت بین اطلاعات مندرج در شناسنامه و سوابق سجلی موجود در سازمان ثبت احوال کشور خواهد بود.

    5-2- تحویل گواهی تجرد، صرفاً در اداره کل امور هویتی ایرانیان خارج از کشور به آدرس :تهران - خیابان امام خمینی نبش شیخ هادی انجام می گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی