وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نوشتم با تهدید این برگه دست نویس رو از من گرفت آیا با توجه به این مسایل میتونم پولم رو بگیرم . وکیل پایه یک دادگستری توضیح می دهد |وکیل خانواده |بهترین وکیل خانواده در تهران 

 

سلام من مغازه دارم و فروشنده خانم داشتم وبعد از مدتی ایشان بیمار شد ومبالغی از بنده دربافت کرد که حدود ۳۰۰ میلیون بود وبعد متوجه شدم ایشون این مبلغ رو هزینه بیماری نکرده وبنده گفتم شکایت میکنم ایشون باتهدید وآبروریزی برگه دست نویس با دست خط خودم گرفت با عنوان این متن که اینجانب آقای فلان .....با مشخصات .....نسبت به کل طلب خانم ......تا تاریخ ...... رضایت کتبی و قلبی دارم و تسویه نمودم و امضاء کردم و انگشت زدم .بعد از اون لحظه با سروصدا و تهدید و آبروریزی رفت من الان شکایت کردم و گزارش کلانتری دارم ونوشتم با تهدید این برگه دست نویس رو ازمن گرفت آیا باتوجه به این مسایل میتونم پولم رو بگیرم 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی

وکیل پایه یک دادگستری و پاسخ خود کلیک کنید

برروی کلمه وکیل خانواده کلیک فرمایید.

 

استاد  وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 

 

 

  • ۹۹/۰۹/۰۷
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

تهدید

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته تهران

نوشتم با تهدید این برگه رو ازدست من گرفت

وصول مطالبات

پس گرفتن پول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی