مشاورهحقوق تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاورهحقوق  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برای گرفتن پرینت باید حتما حکم قضایی داشته باشم ؟ وکیل خانواده |بهترین وکیل خانواده در تهران توضیح می دهد 

سلام

من میدونم پدر من با ی خانمی چت های غیر شرعی بصورت پیامکی وچت با پیامک انجام میدن یک بار پیام خانمه رو دیدم رو گوشی پدرم که نوشته بود پیامکی زنه هم شوهر داره . من میخوام بدونم اگر پرینت بگبرم میتونم شکایت کنم و اگر شکایت کنم جرم پدرم و خانومه چیه ؟برای گرفتن پرینت حتما باید حکم قضایی داشته باشم ؟ اخه میخوام اول پرینت رو بگیرم بعد به پدر و زنه نشون بدم تا بترسونمشون تا بلکه سر عقل بیان در این صورت اقدام به شکایت کنم ؟ سوال دیگه اینکه میتونم ی جور شکایت کنم که پای پدرم وسط نباشه و جرم فقط شامل زنه بشه ؟ آخه زنه با خیلی ها این کار رو کرده ! 

ممنون از جناب دکتر 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی

وکیل پایه یک دادگستری

و پاسخ خود کلیک کنید

برروی کلمه وکیل خانواده کلیک فرمایید.

 

 

 

استاد  وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی