مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاوره حقوقی  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر در دادگاه نتیجه نگرفتم میتونم دوباره از طریق ثبت پیگیری کنم ؟ وکیل خانواده |بهترین وکیل خانواده 

 

من برای مهریه ام از طریق ثبت اقدام کردم یه پلاک ثبتی بنام شخص پیدا شد ولی این پلاک بصورت مشاع است و در شهرستان دیگری قرارداره برای من مقدور نیست که این پلاک رو پی گیری کنم اگر پرونده رو در ثبت مختومه کرده و پرونده رو به دادگاه خانواده ببرم و اگر در دادگاه خانواده نتیجه نگرفتم میتونم دوباره از ثبت پی گیری کنم . 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی

وکیل پایه یک دادگستری و پاسخ خود کلیک کنید

برروی کلمه وکیل خانواده  کلیک فرمایید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی