مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاوره حقوقی  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طلاق از طرف زن و دلایل لازم برای دادخواست طلاق

 

با سلام و عرض ادب

 بنده خانمی هستم  از مشهد  در خصوص طلاق از طرف زن از شما سوالی داشتم   از مشاوره حقوقی  خانواده شما زیاد شنیدم  من می خوام از شوهرم طلاق بگیرم ولی متاسفانه دلایل کافی ندارم اون  اعتیاد به شیشه داره   و پهلوی هر وکیلی در مشهد رفتم  میگه دلایل کافی برای دادخواست طلاق نداری  از شما خواهش می کنم در خصوص طلاق از طرف زن  توضیحاتی رو که لازم میدونید برای من کافی باشه  به من راهنمایی و مشاور حقوقی بکنید

 
 


 

 جهت دیدن پاسخ سوال حقوقی ۲۰۷۸

 بر روی کلمه وکیل خانواده کلیک کنید ؟  

 وبرنامه تلویزیونی و رادیویی جناب وکیل 

                 

                                                   

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی