مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاوره حقوقی  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خونه ی اپارتمانی هست که بنده ی واحد جدا هستم ؟ همسرم میتونه در خواست ی جای دیگه بکنه ! وکیل توضیح می دهد 

 

با سلام همسر دوم من گذاشته رفته و بعد از ۳ ماه در خواست نفقه داده منم گفتم برگرد سرزندگی .بهانه کرده که وسیله خودت باید فراهم کنی در حالی که جهیزیه خودش هست . ودرضمن خونه مستقل خونه آپارتمانی هست که بنده ی واحد جدا هستم و پدرو مادرم هم واحد جداگانه آیا میتون درخواست ی جای دیگه بکنه 

 

 

جهت دیدن پاسخ سوال خود کلیک کنید 

بر روی کلمه وکیل در ذیل ضمننا از برنامه 

های تلویزیونی و رادیویی جناب دکتر درسایت

اصلی ایشان پس از ورود دیدن فرمایید . 

 

کلیک کنیدبر روی 

 

وکیل 

 

 

 

 

  • ۹۹/۱۰/۱۲
  • مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بردن زن به منزل مستقل

خانواده

خونه ی اپارتمانی هست که بنده ی واحد جدا هستم ؟

مشاوره حقوقی انلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی