وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پرونده از دادسرا اومده دادگاه گفتن جلب به محاکمه چبکار کنم |وکیل کیفری |بهترین وکیل کیفری ایران 

 

با سلام جناب وکیل 

برای من از دادسرا نامه اومده که برای شما کیفرخواست صادر شده وبرای پاسخگویی جلبه به محاکمه به دادگاه احضار شده اید معنی اون چیه بهتر نیست برای حضور وکیل بگیرم ی وکیل کیفری خوب هزینه اش چقدره و چیکار باید بکنم جناب دکتر وکیل کیفری خوب میتونه من از شر شکایت دادسرا نجات بده ی شاکی لجوج دارم خسته ام کرده و مرتب باج خواهی می کنه رضایت بده هم نیست شماره وکیل کیفری خوب رو چطور گیر بیارم لطفا کمکم کنید با تشکر  

 

 

 

 

جهت دیدن پاسخ  وآدرس 

جناب وکیل اکبر فتح اللهی بر روی کلمه

وکیل  درذیل  کلیک کنید

 

وکیل 

 

 

وکیل اکبر فتح اللهی مهمان سیما ورادیو 

 

 

 

  • ۹۹/۱۲/۱۱
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بهترین وکیل کیفری ایران

بهترین وکیل کیفری در تهران

دادسرا

پرونده از دادسرا اومده دادگاه گفتن جلب به محاکمه چبکار کنم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی