مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاوره حقوقی  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم مرتب من رو میزنه و تهدید می کنه میتونم طلاق بگیرم ؟وکیل خانواده |بهترین وکیل خانواده در تهران 

 

با سلام جناب دکتر 

شوهرم در پی اختلافاتی که باهم سر اثاثیه منزل پیدا کردیم من رو تهدید کرده و مرتب رو من دست بلند می کنه چند تا ازتون سوال داشتم میتونم از ش شکایت کنم و طلاق بگیرم ممنون میشم ی وقت مشاوره حقوقی خانواده برام بگذارید .

ضمننا از برنامه خوبتون در رادیو ایران روزهای دوشنبه تشکر میکنم 

 

نسرین فکری 

 

 

 

جهت دریافت پاسخ سوال حقوقی 

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی 

جناب وکیل کلیک کنید بر 

 

 

وکیل خانواده 

 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۱/۱۵
  • مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

تهدید همسر

شوهرم مرتب من رو میزنه و تهدید می کنه میتونم طلاق بگیرم ؟

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی