وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم خیانت کرده فقط طلاق میخوام چیکار کنم ؟ 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری وکیل معروف خانواده در تهران سوالی از شما داشتم ممنون میشم پاسخ بدید من چند وقتی است شوهرم خیانت کرده فقط طلاق میخوام چیکار کنم ؟ هر چند طلاق بخاطر خیانت سخته جناب دکتر ولی واقعا ی مشاوره حقوقی میخوام من خانمی هستم که در مشهد زندگی می کنم و مدتی است متوجه خیانت شوهرم ورابطه جنسی و پیامکی او با زن خرابی شدم ابتدا رفتم پرینت شماره تلفن رو از مخابرات گرفتم و بعد شکایت کردم منتها زنه با شوهرم دست به یکی کرده وی وکیل خانواده خوب برای زنه گرفتن که تو پرونده های دادسرا هم مهارت زیادی داره لطفا ی وقت مشاوره حقوقی برام بگذارید من چطور میتونم با شما از مشهد مشاوره حقوقی انجام بدم ممنون میشم  .

 

 

منیزه احمدی با تشکر از برنامه خوب رادیویی تون در رادیو ایران روزهای دوشنبه 

من چطور میتونم با شما از مشهد مشاوره حقوقی انجام بدم ممنون میشم  .

 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره حقوقی  

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی 

جناب وکیل کلیک کنید بر 

 

 

وکیل خانواده 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی