وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هدیه نامزدی رو نمیخوام پس بدم چیکار کنم | وکیل خانواده بهترین وکیل خانواده 

 

با سلام جناب دکتر 

من با شوهرم در دوران عقد هستیم و تازه میخواستیم عروسی کنیم یکدفعه شوهرم زده زیر همه چی و میگه طلاهایی رو که خریدم بردار بیار من چیکار کنم چون نمیخوام هدایای نامزدی رو پس بدم لطفا کمک کنید تا از حقم دفاع کنم لطفا یک وقت مشاوره حقوقی خانواده برای من بگذارید 

ممنون از برنامه خوب رادیویی اتون در رادیو ایران که دوشنبه ها پخش میشه من از دفتر وکالت شما چطور میتونم وقت بگیرم برای وکالت ومشاوره خانواده ممنونم . 

 

 

 

جهت دریافت پاسخ سوال حقوقی 

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی 

جناب وکیل کلیک کنید بر 

 

 

وکیل خانواده 

 

 

 

  • ۰۰/۰۱/۱۷
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بهترین وکیل خانواده در تهران

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

هدایای نامزدی

هدیه نامزدی رو نمیخوام پس بدم چیکار کنم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی