وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طلاق میخوام تو دروان عقد وکیل خانواده بگیرم بهتره برام درسته ؟ 

 

با سلام جناب دکتر فتح اللهی عزیز وکیل محترم خانواده ممنون از اینکه دررادیو روزهای دوشنبه پاسخگوی مردم هستید و مشاوره حقوقی می دید من با ی پسری آشنا شدم کارمند ی شرکته ومن هم کارمند بانک اقتصاد نوین تو پاسداران حالا تو ایام کرونا پسره بیکار شده و تو خونه متوجه خیانتش شدم البته از روی پیامک های جنسی که با ی فرد ناشناس رد و بدل می کرد . حالا میخوام هم جهیزیه رو پس بگیرم ولی سیاهه ندارم مراحلش چطوریه هم از خیانتش با وکیل گرفتن تو دادسرا ازش شکایت کنم هم طلاقم رو بگیرم لطفا من رو رهانمایی کنید 

 

ممنون ار مشاوره حقوقی اتون که تو رادیو روزهای دوشنبه می دید جناب دکتر شما از نظر من بهترین وکیل خانواده تهران هستید لذا ی وقت مشاوره حقوقی خانواده ازتون تو نزدیک ترین وقت میخواستم 

 

ممنون از برنامه اتون تو رادیو ایران

با تشکر منیره محبوبی 

 

 

جهت  دیدن پاسخ خود

ویا گرفتن وقت مشاوره حقوقی  

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی 

جناب وکیل کلیک کنید بر

 

 

 

وکیل خانواده کارشناس رادیو ایران 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۲/۰۶
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

طلاق میخوام تو دروان عقد وکیل خانواده بگیرم بهتره برام درسته ؟

مشاوره حقوقی آنلاین

وکیل خانواده نازی آباد

وکیل متخصص طلاق در تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی