دکتر اکبر فتح اللهی دعوت شده به رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل کیفری تهران
دکتر اکبر فتح اللهی دعوت شده به رادیو و تلویزیون

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طلاق میخوام از کچا شروع کنم ؟ وکیل خانواده |بهترین وکیل خانواده 

 

با سلام جناب دکتر فتح اللهی عزیز و وکیل محترم من خانمی هستم ۳۷ ساله که طلاق میخوام نمیدونم از کجا باید شروع کنم و چه مراحلی رو باید در دادگاه خانواده انجام بدم لطفا برای من یک وقت مشاوره حقوقی حضوری بگذارید 

 

ملیحه حسینی 

ممنون از برنامه خوب اتون دوشنبه ها در رادیو 

 

 

 

جهت  دیدن پاسخ خود

ویا گرفتن وقت مشاوره حقوقی  

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی 

جناب وکیل کلیک کنید بر

 

 

وکیل خانواده 

 

کارشناس رادیو ایران  وتلویزیون 

 

 

۰۹۱۲۱۴۶۳۲۴۸

-۵۵۰۸۲۳۵۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی