وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طلاهای نامزدی رو نامزدم برده فروخته میخوام ازش شکایت کنم |وکیل خانواده |بهترین وکیل خانواده در تهران 

 

با سلام جناب دکتر ممنون از برنامه خوب رادیویی شما در رادیو ایران 

من و شوهرم 3 سال هست که نامزدیم الان بعد 3 سال نامزدی حالا که قرارشده عقد کنیم و عروسی بگیریم فهمیدم طلاهای نامزدی من رو برده فروخته حالا میخوام ازش شکایت کنم برای پس گرفتن طلاهای نامزدی و بعدش طلاق بگیرم میخواستم یک وقت مشاوره حقوقی برای من تو دفتر وکالت جنوب تهران برام بگذارید 

با تشکر 

سمیه وحدانی 

 

 

جهت  دیدن پاسخ خود

ویا گرفتن وقت مشاوره حقوقی  

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی 

جناب وکیل کلیک کنید بر

 

 

وکیل خانواده 

  • ۰۰/۰۲/۲۶
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت نازی اباد

دفتر وکالت نواب

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی