مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاوره حقوقی  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم بمن تهمت رابطه نامشروع میزنه و من رو تهدید به قتل می کنه چیکار کنم ؟ 

 

با سلام جناب دکتر 

من با شوهرم ۶ سال هست که زندگی می کنیم ایشون مدتی هست من رو مرتب تهدید می کنه و آزار جنسی میده و حالا هم بمن تهمت رابطه نامشروع می زنه میگه تو با همکارای مرد ارتباط جنسی و رابطه نامشروع داری حالا میخوام از طلاق بگیرم البته من کارمند بانک هستم و دیگه نمیتونم تحمل کنم . ضمننا من ازشنوندگان رادیو ایران هستم ممنون از برنامه خوبتون در رادیو لطفا برای من یک وقت مشاوره حقوقی حضوری بگذارید 

 

با تشکر از جناب دکتر 

مهین ترابی 

کارمند بانک از تهران 

 

 

جهت  دیدن پاسخ خود

ویا گرفتن وقت مشاوره حقوقی  

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی 

جناب وکیل کلیک کنید بر

 

 

شماره وکیل خانواده 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی