وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بنظر شما به رای صادره اعتراض کنم ؟

 با سلام جناب وکیل فتح اللهی عزیز من چند وقت درگیر دادگاه خانواده هستم شما رو بعنوان وکیل خوب خانواده برای مشاوره حقوقی معرفی کردن میخواستم بدونم برای من ی رای از دادگاه نفقه صادر شده که خیلی متناسب با خواسته من نبوده میخواستم بدونم بنظر شما به رای صادره اعتراض کنم ؟ اصلا اعتراض به رای ویا تسلیم به رای دادگاه فرقی دارن کدوم راه رو که شما وکیل خانواده هستید پیشنهاد می کنید بهتره ؟ و اینکه نحوه نوشتن اعتراض به رای دادگاه چطوره 

 

 

 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 

کلیک کنید بر کلمه

 

 

وکیل خانواده 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی