دکتر اکبر فتح اللهی دعوت شده به رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل کیفری تهران
دکتر اکبر فتح اللهی دعوت شده به رادیو و تلویزیون

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قراردادواگذاری هتل چطوری باید تنظیم بشه  ؟ | وکیل پایه یک دادگستری 

 

با سلام جناب دکتر | ممنون از برنامه پرسش و پاسخ در رادیو 

من صاحب یک هتلی هستم در مشهد که حدود ۲۰ سال از اون استفاده کردم حالا با توجه به کهولت سن و مقیم بودن در انگلستان و اقامت در امریکا قصد دارم قراردادی تنظیم کنم و هتل ۴ ستاره خودم رو برای مدت ۵ سال واگذار کنم چند سوال اساسی از حضرتعالی دارم واستدعا دارم برای تنظیم قرارداد بنده مهمان من درمشهد باشید اول اینکه برای تنظیم قرارداد هتل آیا لازم است شرایط خاصی رو در تنظیم قرارداد استفاده بکنیم یا خیر ؟ برای تنظیم قراردا واگذاری هتل لازم هست قبل از واگذاری هتل موضوع قرارداد به کارشناس رسمی دادگستری احاله بشه یا خیر ؟ نکته دیگر اینکه لازم هست شرط فسخ و شرط داوری رو در قرارداد بصورت یکطرفه گنجانده و از طرف مقابل فقط ضمانت بانکی ویا وجه التزام شبه نقدی بگیریم سوال حقوقی دیگه از شما بعنوان وکیل پایه یک دادگستری دارم اینکه برای واگذاری هتل امضاء مدیرعامل لازم است یا دیگر اعضا و آیا اینکه لازم قرارداد در ۳ نسخه برای طرفین تنظیم بشه و به هر طرف قرارداد یک نسخه تحویل داده بشه یا خیر ضمننا بنده در رادیو از شما شنیدم که باید در پایان یک وکیل متخصص املاک ویا وکیل پایه یک دادگستری حتما بر قرارداد نظارت حقوقی داشته باشه و بعنوان مشاورحقوقی در تنظیم قرارداد دخالت مستقیم داشته باشه ممنون میشم برای بنده بعنوان مدیر هتل ۴ ستاره که به مردم خدمت می کنم در مشهد وقت بگذارید و مشهد ویا در تهران برای بنده یک وقت مشاوره حقوقی بگذارید 

 

با تشکر مدیر عامل هتل ......۴ ستاره مشهد 

با تشکر از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

موضوع سوال در رادیو : تنظیم قرارداد : قرارداد واگذاری هتل 

 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 

کلیک کنید بر کلمه

 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۳/۱۷
  • دکتر اکبر فتح اللهی دعوت شده به رادیو و تلویزیون وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

تنظیم قرارداد

قرارداد

قراردادواگذاری هتل چطوری باید تنظیم بشه

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی