وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طلاق در دوره نامزدی وقبل از عقد نیاز به پس دادن طلاها هست ! وکیل خانواده | بهترین وکیل خانواده توضیح می دهد 

 

با سلام جناب دکتر 

من خانمی هستم که ۳ هست نامزد هستم بدلیل اختلافات خانوادگی با شوهر قصد دارم وکیل بگیرم واز او جدا بشم علت هم این هست که متوجه اعتیاد اش در گذشته و سابقه ازدواج قبلی ایشون شدم در گذشته و از همه بدتر خیانت های گاه و بیگاه ایشون حالا این وسط متوجه شدم از پس دادن بعضی از طلاهای گرون قیمت من خودداری میکنه واحتمالا از سر لجاجت برده اونها رو فروخته حالا میخوام برای طلاق در دوران نامزدی بهمراه استرداد طلاها اقدام کنم البته قبلش میخوام مشاوره حقوقی از یک وکیل باتجربه بگیرم برای سوالات حقوقی خودم جناب دکتر من با برنامه شما در رادیو آشنا شدم میخوام برای من نزدیکترین وقت مشاوره حقوقی حضوری ویا مشاوره حقوقی تلفنی ررو قرار بدید 

 

با تشکر از برنامه خوبتون درادیو ایران ـ برنامه خانه و خانواده 

مهدیه آزاد 

موضوع برنامه در رادیو : طلاق در دوران نامزدی 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 

کلیک کنید بر کلمه

 

مشاوره حقوقی 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۳/۲۷
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

طلاق در دوره نامزدی وقبل از عقد نیاز به پس دادن طلاها هست !

مشاوره حقوقی تلفنی

پس دادن طلاها قبل و بعد از عقد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی