وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم خیانت کرده ووسایل خونه رو فروخته برای زن غریبه طلا گرفته ؟ 

 

با سلام دکتر فتح اللهی عزیز ممنون از برنامه خوبتون در رادیووتلویزیون موضوع سوالم  خیانت هست جناب وکیل شوهر من پزشک هست و با خانمهای زیادی سروکار داره متاصفانه چند وقتی هست بمن خیانت می کنه و ازخیانت هاش اینکه جدیدا متوجه فروش طلاهای خودم شدم که رفته با پولهاش برای زن غریبه طلاجات خریده میخواستم اولا تعریف خیانت رو بدونم و اینکه خیانت شوهر من خیانت ناموسی هست که قابل پی گیری وشکایت در دادسرا باشه واینکه صدای ضبط شده شوهر با زن غریبه که صداهای خوبی نیست خیانت تلقی می شه یاخیر و اینکه راههای اثبات خیانت مرد چیه و برای شکایت تو دادسرا چی میخوان از آدم و نکته اخر اینکه شما تو برنامه رادیویی گفتید که برای اثبات خیانت همسر باید شهود هم تکمیل کننده دلایل خیانت باشه ضمننا از شما میخوام بعنوان بهترین وکیل خانواده در تهران ووکیل معروف خانواده که مرتب برای رادیو دعوت می شید برای من یک وقت مشاوره حقوقی حضوری بگذارید باتشکر 

 

 

باتشکر ازپاسخ به سوالات حقوقی در رادیو 

ملیحه محمدی از شهرک غرب 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 


کلیک کنید بر کلمه

 

 

وکیل معروف خانواده 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی