وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بخشش مهریه بدون بازگشت چند نوع است و چه متنی باید برای بخشش مهریه نوشت ؟ وکیل خانواده | بهترین وکیل خانواده توضیح می دهد 

 

با سلام جناب دکتر وکیل محترم پایه یک استاد فتح اللهی عزیز سوال حقوقی در مورد بخشش مهریه روی کاغذ عادی داشتم میخواستم از شما بعنوان وکیل معروف خانواده بپرسم واون اینکه بعنوان وکیل پایه یک شما ویا دادگاه خانواده چه نوع بخشش مهریه رو قبول دارید من و شوهرم روی مساله ایی به مشکل خوردیم من از روی لج بازی ورداشتم روی کاغذ عادی نوشتم کل مهریه خود رو به شوهرم در نهایت صحت و سلامت بخشیدم واز این بایت ادعای ندارم حالا کاغذ بخشش مهریه رو برداشته ومیگه دیگه مهریه رو بخشیدی من به شوخی این کار رو کردم وقصدم بخشش مهریه نبود جناب وکیل شما در برنامه رادیویی خودتون گفتید که بخشش مهریه روی کاغذ عادی به ۳ حالت امکان پذیره من این بخش رو از رادیو کامل نشنیدم میشه برای من یک وقت مشاوره حقوقی در دفتر وکالت جنوب تهران خودتون بگذارید من بیارم متن این کاغذ رو که عکس گرفتم در مورد بخشش مهریه روی کاغذ ببینید من دارم وحشت می کنم 

 

با تشکر 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و شبکه ۲ سیما 

 

لیلا مسلمی از تهران 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 


کلیک کنید بر کلمه

 

 

وکیل خانواده در تهران

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی