وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم بهم خیانت کرده با همکارش چطور طلاق بگیرم ومهریه ؟ وکیل خانواده | بهترین وکیل خانواده 

 

با سلام جناب وکیل فتح اللهی عزیز وکیل محترم دادگستری شوهر من بهم خیانت کرده ومن شوهرم رو باهمکارش با مامورین نیروی لنتظامی تو خونه گرفتم از اونجا نیروی انتظامی ۳ نفر ما رو برد به کلانتری محل ولی متاسفانه زنه رو آزاد کردن و فقط شوهر من رو نگه داشتن میخواستم بدونم برای شکایت خیانت مهریه من سرجاش میمونه و میتونم حضانت بچه ها رو هم بعلاوه طلاق و اجرت المثل خودم رو ازش ویا توسط وکیل پایه یک دادگستری بگیرم ضمننا قبلا ما مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده هم رفته بودیم ولی برای جلوگیری از خیانت فایده نداشت . الان ی وکیل خانم گرفته وکیله به من زنگ زده بیا جلسه بزاریم برای طلاق توافقی میگه نمیتونی طلاق از طرف زن بگیری وطلاجات رو هم باید بیاری تو دفتر وکالت من بدی به شوهرت لطفا کمکم کنید وکیل اکبر فتح اللهی عزیز کارشناس محترم تلویزیون و رادیو 

 

با تشکر از برنامه خوب شما در رادیو ایران لطفا برای من یک وقت مشاوره حقوقی بگذارید . 

 

الهام ناصری 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 

دکتر وکیل اکبر فتح اللهی 

 

 

 

انواع طلاق به بیان وکیل فتح اللهی در تلویزیون 

 

 چگونه دعوای خود را بطور صحیح طرح کنیم 

برنامه وکیل اکبر فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

 

 

شروط ضمن عقد

دررادیو  به بیان وکیل اکبر فتح اللهی 

 

 

 

{۱} خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر

کوچه ناصر تابلو وکالت مشخص است

تلفن منشی 66454489

...............................................

{۲}  نازی آباد خیابان شیر محمدی روبه روی 

فروشگاه جانبو  پ 141 طبقه دوم

تلفن منشی 55082352

     

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی