وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خانمم مهریه خودش رو بخشیده رفته دادگاه بخشش مهریه رو باطل کنه ! 

 

با سلام جناب وکیل اکبر فتح اللهی عزیز وکیل معروف خانواده سوالات حقوقی خودم رو در مورد بخشش مهریه همسرم مطرح می کنم جناب دکتر اول اینکه همسرم طی توافقی که ما بخاطر خیانتش انجام دادیم مجبور شد مهریه خودش رو ببخشه و روی کاغذ عادی مهریه خودش رو بخشید وبعد ازش خواستم همون مهریه رو بصورت اقرارنامه باهم بیاد بریم دفترخونه اسناد رسمی وبمن مهریه خودش رو طی سند رسمی ببخشه حالا این سند اقرارنامه بخشش مهریه تنظیم شده و اون هم امضاء کرد اما متاسفانه حالا اطرافیان بهش یاد دادن رفته پیش مشاوره حقوقی خانواده ووکیل گرفته برای دادگاه خانواده ووکیل دادگستری به وکالت از اون رفته دادخواست باطل کردن مهریه و بخشش مهریه رو داده حالا جناب وکیل سوالات من این هست ! آیا بخشش مهریه دوباره قابل برگشت هست ؟آیا میتونه سند بخشش مهریه رو دادگاه باطل بکنه ؟ آیا مهریه بحالت اول خودش برمی گرده ؟ حالا که من تو پرونده خیانتش رضایت دادم پرونده خیانتش و اینکه بخاطر اون مهریه رو بخشیده مورد استناد قرار نمی گیره ؟ اگر مهریه بحالت اول خودش برگرده از من دادخواست تقسیط قبول میشه یا نه ؟ مگه این درست نیست که بخشش مهریه بخاطر خیانت ورد پذیرش هست ؟ راستی من ۲ تا سند بخشش مهریه ازش دارم یکی تو کاغذ عادی مهریه خودش رو بخشیده ! یکی تو سند رسمی دفترخونه ! ممنون میشم برای من یک وقت مشاوره حقوقی حضوری قرار بدید باتشکر هر زمانی که وقت مشاوره حقوقی برای من قراربدید من برای مشاوره حقوقی خدمت میرسم 

 

ممنون از برنامه خوبتون دراردیو ایران 

امیر رسام 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل خانواده کارشناس رادیو 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی