وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم خونه رو زده بنام من حالا میگه یا بجای مهریه یا پس بده !  وکیل | مشاوره 

 

با سلام جناب دکتر ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران روزهای دوشنبه من خانمی هستم ۳۶ ساله که یک دختر هم دارم و کارمند هم هستم جناب وکیل ما یعنی من و شوهرم ۳ سالی است که اختلاف پیدا کردیم از زمانی که کارش از شرکت معلق شد و نشست تو خونه حرف طلاق و دادگاه خانواده پیش آمد حالا مشاوره خانواده هم رفتیم فایده نداشت نیم ساعت که از سرکار دیر میام شروع می کنه به تهمت ناروا زدن و رابطه نامشروع داری با همکارات و از این حرفها حالا جناب وکیل تو دهنش انداخته خونه امون رو باید سندش رو برگردونی و الا از مهریه خبری نیست و شاهد میارم و سند خونه رو باطل می کنم جناب وکیل من تو برنامه رادیویی شما شنیدم مهریه شرایطی خاص داره ممنون میشم برای دفاع از من وقت مشاوره حقوقی بدید در دفتر وکالت خانواده خودتون شما بهترین وکیل پایه یک دادگستری هستید که دررادیو به مشکل من دقیقا اشاره کردید ممنون . 

 

متشکر از برنامه اتون در رادیو ایران 

الهام داوودی 

 

 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 

وکیل پایه یک دادگستری 

کارشناس رادیو وتلویزیون 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی