وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چطور میتونم طلاق بگیرم ؟ وکیل خانواده توضیح می دهد 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی  من خانمی هستم ۳۳ ساله اهل تهران شهرک غرب با شوهرم به اختلاف سر اشتغال من برخوردیم واون بخاطر شک هایی که به من داره و من هم پزشک هستم اجازه اشتغال رو از من گرفته و مرتب با تهمت ها و تهدید و اتهامات ناروا از اشتغال من در بیمارستان بعنوان پزشک جلوگیری می کنه نظر شما برای طلاق گرفتن من چیه چطور میتونم طلاق بگیرم ؟ میخوام ی وکیل خوب بگیرم برای طلاق ممنون از برنامه خوبتون در رادیو لطفا برای من یک وقت مشاوره حقوقی بگذارید . 

الهام ناصری 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

 

دکتر فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

 

دکتر فتح اللهی در رادیو 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی