وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم خیانت کرده با واتس آپ میتونم خیانت رو ثابت کنم ؟ 

 

با سلام جناب وکیل من خانمی هستم ۳۵ ساله و کارمند بانک شوهرم مدتی هست به من خیانت می کنه من پیامهاش رو تو واتس آپ بازن غریبه دیدم که متوجه شدم همکار مشترکمون هست اخه تو وقتهای آزاد ما کار حسابداری ی شرکت رو هم انجام میدیم اونجا با زنه دوست شده و به من خیانت کرده حالا من میخوام طلاق بگیرم بخاطر خیانت و حضانت بچه رو هم از بگیرم و با ثابت کردن خیانت بعد از گرفتن حضانت بچه و مهریه خودم طلاق خودم رو از این مرد بگیرم الان ول کردم آمدم خونه مادرم منتها حدس میزنم زنه رو ورداره ببره خونه خودمون یعنی منزل مشترک میخوام وکیل یعنی شما بوکالت از من ی وکالت و اظهارنامه براش بفرستید که دست به وسایل مشترک من نزه و جهیزیه من اگر کم بشه شکایت خیانت در امانت انجام میدم خلاصه جناب وکیل نمیتونم خیانت اش رو تحمل بکنم ومیخوام طلاق بگیرم ! چطور میشه ومیتونم از شما مشاوره حقوقی تلفنی بگیرم و هزینه اون رو هم پر داخت بکنم ! 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 


وکیل طلاق 

 

 

دکتر وکیل فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

دکتر وکیل فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی