وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از خانم من شکایت کیفری شده چکار کنیم ؟ وکیل پایه یک 

 

با سلام جناب وکیل از خانم من در دادسرا شکایت کیفری شده میخواستم بدونم چیکار باید بکنیم اتهامات وارده به خانمم تهدید و فحاشی هست که همسایه رفته از خانمم به دروغ شکایت کرده به دادسرا و چهار تا شاهد الکی برده حالا من میخوام از شکایت ناحق طرف مقابل خودمون جلوگیری بکنم لطفا برای ما وقت مشاوره حقوقی بگذارید من برنامه شما در رادیو و تلویزیون و ماهواره رو دیدم و به تسلط و معروفیت شما ایمان دارم ممنون وکیل محترم جناب فتح اللهی 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران

نازنین    ....... از تهران 

موضوع سوال در رادیو :  دادسرا و شکایت در دادسرا 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

 

وکیل اکبر فتح اللهی شبکه ۲ سیما تلویزیون 

 

 

 

وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو ایران 

 

 

 

وکیل اکبر فتح اللهی در ماهواره فارسی زبان 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۹/۰۷
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

دادسرا

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

​​​​​​​از خانم من شکایت کیفری شده چکار کنیم ؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی