مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاوره حقوقی  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

زنم خیانت کرده الان با مرد گرفتنش چطوری وکالت طلاق بگیرم ازش ؟ 

 

با سلام خدمت دکتر فتح اللهی عزیز وکیل محترم دادگستری من از همسرم میخوام بخاطر خیانت جدا بشم 3 روز پیش وقتی ماموریت بودم زنم رو با ی مرد غریبه و متاهل تو ی مهمونی دستگیر کردن و از طرف دادسرای ارشاد به من زنگ زدن اول فکر کردم شوخی میکنن وپسرم رو گرفتن برای مهمونی ولی وقتی رفتم و زنم رو بالیاسهای خاص اونجا دیدم چشمامم سیاهی رفت حالا میخوام برای وکالت طلاق و وکالت گرفتن بخشش مهریه و بخشیدن تمام حق و حقوقش اقدام کنم چون اینطوری فقط گفتم رضایت میدم توی پرونده کیفری اعدامش ! لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید ! 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل  

 

 

 

 

  • ۰۰/۱۰/۰۴
  • مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بهترین وکیل اصفهان

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده قم

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اصفهان

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت اکباتان

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شیراز

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت نازی آباد

دفتر وکالت پیروزی

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت منیریه

زنم خیانت کرده الان با مرد گرفتنش چطوری وکالت طلاق بگیرم ازش

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده اختیاریه

وکیل خانواده جنوب تهران

وکیل خانواده مشهد

وکیل خانواده منطقه دولت تهارن

وکیل خوب خانواده در تهران

وکیل خوب در منطقه دیباجی تهران

وکیل طلاق خیلی خوب

وکیل پایه یک دادگستری در نازی اباد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی