وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اقرارنامه بخشش مهریه رو چطور بگیرم و تنظیم کنه زنم خیانت کرده ! بهترین وکیل خانواده 

 

با سلام جناب دکتر من آقایی هستم که بخاطر خیانت همسرم از او در دادگاه کیفری شکایت کردم منتها با پادرمانی اطرافیان از زندان او گذشت کردم که مادر بچه های من زندان نیوفته حالا قصد دارم از او در قبال دادن وکالت در طلاق اقرارنامه مهریه و اقرارنامه بخشش مهریه و یا بذل مهریه بگیرم جناب وکیل سوالات حقوقی من این هست در اقرارنامه بخشش مهریه دقیقا باید رو چه مطالبی تمرکز بشه و عبارت اقرار خوبه و یا بخشش مهریه و یا بذل مهریه ویا ابراء مهریه سوال دیگه من این هست املاکی که قبلا بنام همسرم کردم جزو مهریه محسوب میشه و اگر جزو مهریه محسوب نمیشه میتونم دادخواست مطالبه مبلغ اونها رو بدم و یا جزو مهریه حساب بکنم جناب وکیل در رابطه با تنظیم اقرارنامه بخشش مهریه نوشته ایی هست در گذشته که بخاطر همین رابطه نامشروع ازش گرفته بودم آیا دستنوشته بخشش مهریه هنوز هم با گذشت سالیان مورد قبول دادگاه خانواده هست ! من اگر وکیل بگیرم جناب وکیل شما این متن رو با دفترخونه برام تنظیم می کنید چراکه مدیر دفتر دادگاه خانواده گفت بهترین راه برای تنظیم اقرار نامه تنظیم متن اقرارنامه بخشش مهریه توسط وکیل خانواده هست که پس از تنظیم و مشاوره حقوقی اون چه بصورت سند عادی و دستنویس و چه بصورت رسمی مورد قبول هست جناب وکیل ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی تلفنی بگذارید جناب وکیل ! ممنون ازشما  مجید از شهرک غرب تهران اقرارنامه بخشش مهریه لازم است مکتوب باشد و ۱۰ نکته مهم در آن رعایت شود اقرارنامه مهریه باید با مشورت وکیل طلاق تنظیم شود جناب وکیل اینا متن صحبت شما در رادیو بود که من خیلی استفاده کردم 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل طلاق 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی