مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاوره حقوقی  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خیانت رو چطور اثبات بکنم جناب وکیل شوهرم حاضر به نزدیکی نیست ! 

 

با سلام احترام خدمت جناب دکتر اکبر فتح اللهی عزیز من خانمی هستم که اخیرا متوجه خیانت شوهرم شدم از جایی که در زمان اخیر هیچ میلی به من نداشت و حاضر به نزدیکی نبود حدود ۳ ماه بود که این رفتار زننده رو تکرار می کرد تا اینکه با رفتارهای مشکوک اقا متوجه خیانت اش به خودم شدم به این صورت که با تلفن همراه و از رطیق واتس اپ اقدام به صحبت و رابطه نامشروع با خانمی می کرد که من می شناختمش و ایشون همکار شوهرم هستن و هر ۲ حسابدار شرکت مهندسی نفت هستند و دارن با هم کار می کنند . و وقتی من متوجه شدم ورفتم جلوشون رو بگیرم زنه نه تنها شوک نشد بلکه من رو تهدید به قتل توسط برادرش ها ش کرد . گفت شوهر واقعی برای من شوهر تو هست و ومن زن واقعی شوهر تو هستم و ازش صیغه نامه محرمیت دارم هر کاری می خوای بکن اصلا برو طلاق بگیر برو پی کارت ضمننا من میخوام ازش حامله هم بشم و برای من داره خونه و زندگی مستقل تهیه می کنه ! و اگر لازم باشه من از تو توی دادسرا شکایت می کنم حالا جناب وکیل من میخوام هم از این خانم و هم از شوهرم توامان شکایت کیفری بکنم برای تهدید و ترک انفاق و رابطه نامشروع و خیانت منتها توی مشاوره دادگاه گفتن بهتره وکیل خوب بگیری و با وکیل خوب دادگستری مشاوره حقوقی لازم رو انجام بدی تا نتیجه بگیری ! ممنون میشم من رو راهنمایی کنید . ! 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

  • ۰۰/۱۲/۰۹
  • مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت جوادیه

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شهرک غرب

دفتر وکالت شیراز

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت مرزداران

دفتروکالت منیریه

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

وکیل طلاق خیلی خوب

​​​​​​​خیانت رو چطور اثبات بکنم جناب وکیل شوهرم حاضر به نزدیکی نیست !

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی