وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از زنم نوشته گرفتم که مهریه رو بخشیده در قبال طلاق قبوله ؟ وکیل خانواده | بهترین وکیل خانواده 

 

با سلام جناب دکتر من آقایی هستم ۳۶ ساله ۴ سال پیش ازدواج کردم و اخیرا متوجه خیانت زنم شدم البته سابقه افسرگی و بیماری روانی هم داشت توی خونه هم وظایف زناشویی رو هم انجام نمیداد با بچه ها هم بد رفتاری می کرد جناب وکیل چند روز پیش منزل رو ترک کرد رفت خونه پدرش و دیروز برای من اظهارنامه مطالبه نفقه و تمکین آمده ازطرفی من چند سال پیش مهریه خانم رو با ترفندی ازش کاغذ عادی گرفتم که مهریه خودش رو بذل کرده ویا ابراء کرده ویا گرفته البته من توی متن نوشتم بخشی از مهریه رو گرفته و مابقی رو بذل کردم به شوهرم و خانمم هم مهریه ابراء کرده ؟ اگر من این نوشته رو رو بکنم خانواده خانم میتونن اعتراض بکنن که بخشش مهریه ویا بذل مهریه ویا ابراء مهریه در حضور خانواده و پدر زنم نبوده ویا خیر حق اعتراض ندارن ! جناب وکیل ونکته دیگه این که بهتر نیست برای مهریه زودتر نامه بخشش مهریه با دادن اظهارنامه ابراء مهریه ویا دادخواست ابراء مهریه اقدام بکنم وثبت نامه دستور موقت دادگاه رو قبول می کنه ؟

باتشکر از شما وکیل خوب خانواده تهران 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

 

وکیل 

 

 

و

 

 

 

  • ۰۰/۱۲/۱۸
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

از زنم نوشته گرفتم که مهریه رو بخشیده در قبال طلاق قبوله ؟

بخشش مهریه روی کاغذ عادی

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرمان

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل شیراز

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شیراز

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مشهد

دفتر وکالت پیروزی

دفتروکالت جنوب تهران

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت قم

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت نیروی هوایی

دفتروکالت پاسداران

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مهریه

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده اسلامشهر

وکیل خانواده خوب اسلامشهر

وکیل خانواده خوب لرستان

وکیل خانواده شمال تهران

وکیل خانواده مشهد

وکیل خانواده کرج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی