مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاوره حقوقی  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شما پرونده تهدید همسر در مشهد قبول می کنید ! جناب وکیل 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی عزیز من خانمی هستم از مشهد و شنونده شما در رادیو ایران روزهای دوشنبه همسرم بارها و بارها من رو تهدید کرده به قتل و اسید پاشی حالا هم اخیرا من رو متهم کرده به داشتن رابطه نامشروع چون که من پرستار هستم در یکی از مراکز درمانی مشهد جناب وکیل و همکاران پرستار زیادی دارم که بعضی از اونها تکنسین اتاق عمل هستند و با هم در ارتباط کاری هستیم شوهرم اصلا درک درستی از شغل من نداشته و بارها سعی کرده جلوی من رو بگیره و ازشتغال من به حرفه پرستاری و پزشکی چلوگیری کنه یکروز با تهدید به قتل و اسید پاشی گرفتن حضانت بچه ها یکروز به بهانه داشتن رابطه نامشروع با همکاران مرد خودم در بیمارستان جناب وکیل من از شما خواهش میکنم مشاوره حقوقی و یا تلفنی ویا مشاوره حقوقی انلاین به من بدید برای پاسخ به سوالات حقوقی بنده البته جناب وکیل از شما بعنوان وکیل معروف خانواده در ایران تعدادی سوالات حقوقی دارم مثل این که ! جرم تهدید به مرگ تلفنی چیه ؟ ویا اینکه متن تهدید به مرگ اگر در واتس آپ فرستاده شده باشه قابل پی گیری هست ! واگر طلاق بگیرم توسط وکیل طلاق ویا وکیل خانواده بخاطر تهدید بعد از طلاق میتونم ازش شکایت کیفری بکنم ؟ میتونم بخاطر تهمت وتهدید و افتراء ازش شکایت کیفری بکنم و ماده تهدید چیه ؟ وجرم تهدید پیامک تهدید به مرگ دقیقا چیه ؟ وشامل شرایط تهدید من میشه ؟ وبرای تهمت افتراء ناموسی میتونم شکایت کیفری بکنم ! وبرای تهمت دروغ به مسر میشه حضانت بچه هارو ازش گرفت بخاطر تهمت زدن به دیگران ! لطفا جناب وکیل دکتر فتح اللهی عزیز برای من یک وقت مشاوره حقوقی تلفنی بگذارید و هزینه مشاوره حقوقی هم مهم نیست ! فقط بتونم نتیجه لازم رو از مشاوره حقوقی بگیرم ممنون میشم وسال اخر اینکه تهمت دروغ به همسر میتونه باعث صدور حکم طلاق یکطرفه بشه از طرف زن متشکرم 

 

 

نسرین .......... از مشهد 

 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل طلاق 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۱/۰۱/۱۲
  • مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده شیراز

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اصفهان

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت اکباتان

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت جوادیه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهرک غرب

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت لواسان

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت نواب

دفتر وکالت ونک

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت رشت

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

شما پرونده تهدید همسر در مشهد قبول می کنید ! جناب وکیل

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی