وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مراحل شکایت از متجاوز وحکم تجاوز به زن شوهر دار چیست ؟ 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی من دختر خانمی هستم که با پسری از طریق اینستاگرام آشنا شدم یعنی ماشین برای اجاره می خواستیم ی bmw گرفتیم برای مراسم با راننده راننده پسر خوبی بنظر می رسید با من طرح دوستی ریخت و من رو به پارک پردیسان غرب تهران برد و بعد از رستوران رفتن از من خواست جای خلوت پارک بریم من که فکر نمی کردم حرکاتش از یک معاشفه معمولی اون ور تر بره باهاش رفتم اون وقت در وپنجره ماشین رو بالا داد و بزور بسمت من امد وبا نگشتش که داخل لباس من کرد باعث خون ریزی من شد هر چی التماس کردم که من دختر هستم قبول نمی کرد و می گفت دروغ میگی اگر تو دختر بودی تنها با من نمیومدی تو قبلا هم با پسرا رفتی اما من رو نمیتونی تلکه کنی خلاصه وقتی بهوش اومدم توی بیمارستان بودم ازتون سوالات حقوقی دارم جناب وکیل بصورت مشاوره حقوقی رایگان اول اینکه نحوه تشخیص دخول پزشکی قانونی چطوریه و مجازات گول زدن ی دختر باکره ؟ یعنی مجازات مرد متجاوز باید به پلیس فتا شکایت کنیم ! تجربه کسانی که مورد تجاوز قرار گرفتن مثل من هست یا خیر ! وکیل تجاوز به عنف چه کاری برای من می کنه ؟ واینکه رابطه داشتن از جلو تا چه زمانی توسط پزشکی قانونی مشخص می شود وچگونه پزشکی قانونی را گول می زنند و پزشکی قانونی چه چیزهایی را مشخص می کند ؟ وتشخیص رابطه داشتن مرد چطوریه با من ؟ وتشخیص اخرین رابطه مرد راحت هست ؟ ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید 

 

مونا از تهران شنونده شما در رادیو 

 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

 

 

  • ۰۱/۰۱/۱۷
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بخشش مهریه روی کاغذ عادی

بخشیدن مهریه و حق طلاق

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده قم

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کرمان

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

بهترین وکیل کیفری در تهران

تجاوز زوری

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت پیروزی

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

دفروکالت شهرک غرب

مراحل شکایت از متجاوز وحکم تجاوز به زن شوهر دار چیست ؟

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی