مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاوره حقوقی  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خیانت در امانت چطور شکایت بکنیم ؟ 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری و مشاورحقوقی من در رادیو متوجه مشاوره حقوقی شما شدم وپاسخ به سوالات حقوقی مردم جناب وکیل من خانمی هستم که ملکی رو در مرزداران تهران خریداری کردم و قولنامه نوشتیم منتها چون فروشنده شمال بودند بنگاهی به من گفتند که چک اول خرید ملک رو بعنوان امانت بگذارید داخل املاک فروشنده آمد میاد بیع رو بیع نامه رو امضا ء می کنه حالا فروشنده برگشته و از وجود چک اظهار بی اطلاعی می کنه میتونم بعنوان خیانت در امانت از بنگاهی و املاک و فروش مال غیر شکایت بکنم؟ حالا من سوالات حقوقی دارم جناب وکیل که در جلسه مشاوره حقوقی مطرح می کنم و لی مختصرا اینکه 1 - مدارک لازم جهت شکایت خیانت در امانت چیه ؟ 2- نحوه اجرای حکم خیانت در امانت چطوریه ؟ 3 - برای اثبات خیانت در امانت چند شاهد لازم است ؟ 4-  لایحه دفاعیه در خصوص اثبات خیانت در امانت چقدر هزینه دارد ؟ لطفا برای من یک وقت مشاوره حقوقی تلفنی بگذارید هزینه رو پرداخت می کنم 

با تشکر حمیده از مرزداران تهران 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل 

 

 

 

کلیپ دکتر فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

تلفن جناب دکتر

0912-1463248

نشانی دفتر وکالت تهران 

بالاتر از میدان ونک روبه روی 

پارک ملت نبش کوچه پروین

 

 

 

 

 

  • ۰۱/۰۲/۰۱
  • مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بذل مهریه

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

خیانت

خیانت در امانت چطور شکایت بکنیم ؟

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اصفهان

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شهرک غرب

دفتر وکالت شیراز

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت نواب

دفتر وکالت ونک

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت مرزداران

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی