وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

من نزدیکی داشتم با مرد غریبه شوهرم فهمیده جرمش چیه ! 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی ممنون از وقتی که میگذارید من خانمی هستم که با مرد غریبه نزدیکی داشتم و میخواستم بدونم جرم خیانت به شوهر چیه ! و اگر من خیانت به شوهر انجام داده باشم بازهم میتونم طلاق بگیرم و خیانت به شوهر باعث میشه که من مهریه و حضانت بچه های خودم رو مطالبه کنم و اگر شوهر قبلا ملکی رو بنامم کرده باشه خیانت به شوهر میتونه باعث ابطال معامله بشه ویا خیر و خیانت به شوهر ملک سندی رو از اسم من خارج میکنه ویا خیر ! البته من قبول دارم که حیانت به شوهر داشتم ولی میخوام که حق ملاقات بچه رو داشته باشم و شوهرم بخاطر خیانت به شوهر نتونه حضانت بچه هارو بدست بیاره من میخوام از حق وکیل گرفتن استفاده بکنم و برای خیانت به شوهر من میتونم وکیل بگیرم ویا خیر ؟ چون شنیدم وکیل خیانت به شوهر بهتر از وکیل خانواده میتونه موضوعات خیانت به شوهر و پرونده های خیانت به شوهر رو توی دادسرا وتوی دادگاه حل و فصل بکنه چراکه من حداقل 3 بار خیانت به شوهر با ی مرد غریبه داشتم و اگر شوهرم بره و شکایت بکنه میدونم برای خیانت به شوهر مجازات سنگینی طبق قانون جزا و مجازات منتظرم هست ممنون میشم برای من وقت فوری مشاوره حقوقی بگذارید . ضمننا من یک پرونده در شعبه 261 دادگاه خانواده ولنجک دارم و یک پرونده در شعبه 245 دادگاه خانواده محلاتی و یکی هم شعبه 10 دادیاری داسرای شهرری . 

 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید ویا 

با شماره 09121463248

تماس بگیرید 

 

وکیل 

 

 

 

 

  • ۰۱/۱۲/۰۹
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

دفتر وکالت اسلامشهر

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اصفهان

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شهرری

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت نازی آباد

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت جنوب تهران

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین فوری

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

من نزدیکی داشتم با مرد غریبه شوهرم فهمیده جرمش چیه !

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

وکیل طلاق خیلی خوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی