وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دستنوشته بخشش مهریه دادم به شوهرم چی میشه ؟ 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی من خانمی هستم کارمند بانک که از روی عصبانیت متنی رو برداشتم نوشتم دادم دست شوهرم به این معنا که از مهریه خودم گذشت کردم اولش قصدم جدی نبود و از روی شوخی این کار رو انجام دادم بعد که نوشته رو از من گرفت من رو از خونه انداخته بیرون و رفته دادخواست طلاق داده سوال من این جاست که شوهرم مینونه از رو ی نوشته عادی اقدام بخشش مهریه من بکنه و بسادگی دادخواست طلاق من رو هم بجریان بندازه و حق حضانت بچه ها رو از من بگیره لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید من میخوام وکیل فوری بگیرم برای این کار چون داره برای اعتبار این سند شاهد هم جور میکنه از فامیل هاش 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

سمیه .... 

 

 

جهت دیدن برنامه های تلویزیونی 

جناب وکیل بر روی کلمه ذیل کلیک کنید 

تلفن جناب دکتر 09121463248

 

وکیل پایه یک

 

  • ۰۱/۱۲/۲۵
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بخشش مهریه روی کاغذ عادی

دستنوشته بخشش مهریه دادم به شوهرم چی میشه ؟

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی