وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بخشش مهریه روی کاغذ عادی با سندرسمی چه فرقی داره کدوم بهتره !

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من اقایی هستم که متن بخشش مهریه تنظیم کردم و دادم زنم امضا کرده حالا زنم رفته با دونفر مشاوره گرفته میگه من این نوشته بخشش مهریه رو زوری و از روی اجبار دادم و حالا رفته دادخواست ابطال بخشش مهریه رو داده و برای ابطال و باطل کردن بخشش مهریه روی کاغذ عادی رفته وکیل مهریه هم گرفته وکیل مهریه که ی خانم وکیل هست با من تماس گرفت بیا دفتر نوشته بخشش مهریه رو قبول داریم و لی بیا نوشته بخشش مهریه رو اصلاح بکنیم چون دادخواست ابطال مهریه و بخشش مهریه روی کاغذ عادی داده بودن من ترسیدم وکیل مهریه قصد فریب من رو داره تا اصل سند بخشش مهریه روی کاغذ عادی رو مخدوش بکنه حالا جناب وکیل من هم میخوام وکیل مهریه خوب بگیرم تا جلوشون کم نیارم توی دادگاه بخشش مهریه و برای این کار مشاوره حقوقی انلاین میخوام ازتون ویا مشاوره حقوقی حضوری چون مدیر دفتر دادسرا گفت حتما با وکیل خوب در مورد سند بخشش مهریه دستنویس مشاوره حقوقی کن برای وکالت دادگاه مهریه حالا بنده موندم وکیل بگیرم بهتره ویا لایحه بنویسم ویا اظهارنامه دادگاه ارسال بکنم هر کدوم یک حالتی داره و هر وکیلی ی چیزی میگه 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو وتلویزیون 

جهت  تعیین وقت 

ودیدن برنامه رادیو و تلویزیون 

جناب وکیل روی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

وکیل طلاق 

 

 

 

  • ۰۲/۰۱/۲۳
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بخشش مهریه روی کاغذ عادی

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل خانواده تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی