وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل خوب خانواده برای مشاوره طلاق وخیانت شوهر میخوام !

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی من شنونده شما در رادیو هستم چند روز پیش در رادیو به سوالات حقوقی مطرح شده در مورد طلاق از طرف زوجه بدون رضایت شوهر جواب می دادید شوهر من با زنه دیگه به من خیانت کرده من کارمند هستم و زنی که صیغه شوهرم شده تماس گرفت من رابطه نامشروع باشوهرت ندارم بلکه زنه صیغه ایی شوهرت هستم لازم هم نیست صیغه نامه رو هم نشونت بدم چون جایی ثبت نیست تازه میخوام از شوهرت بچه دار هم بشم !  من الان 2 سال هست برای طلاق اقدام کردم متاسفانه قضات دادگستری هر روز ی جواب میدن یعنی قاضی دادگاه خانواده که همون مجنمع قضایی خانواده شماره 2 میشه هر روز بمن ی حرف میزنه والان مدیر دفتر دادگاه خانواده من رو دیروز کشید کنار گفت خانم برای طلاق از طرف زوجه باید دلایل محکمه پسند داشته باشی ووکیل خوب بگیری که سابقه وکالت دادگاه خانواده رو هم داشته باشه ضمننا شما در دادسرای ناحیه 4 سعادت آباد پرونده داری که باید جواب اون رو هم برای ما بیاری و ضمننا داور هم معرفی کنی تازه برای تشکیل پرونده مهریه هم ثبت مهریه هم نرفتی که مابفهمیم چقدر از مهریه خودت رو اجراء گذاشتی و مهریه شما عندالمطالبه هست ویا عندالاستطاعه جناب وکیل صحبت های مدیر دفتر دادگاه خانواده قضایی و تخصصی بود و من اصلا درست هضم نکردم از شما میخوام برای من یک وقت مشاوره حقوقی تلفنی ویا مشاوره حقوقی حضوری بگذارید ! الان مشاوره حقوقی طلاق با وکیل معروف طلاق که شما هستید چقدر هست حق الوکاله و قیمت وکیل خانواده چطور ! از وکیل خانواده غرب تهران پرسیدم بی ربط جواب دادن من نمیخوام با اون وکلای تازه کار بی تجربه جلو برم . 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو سلامت و رادیو ایران 

 

 

جهت  تعیین وقت 

ودیدن برنامه رادیو و تلویزیون 

جناب وکیل روی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

دکترفتح اللهی شبکه 2 سیما 

تلفن مستقیم 09121463248

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی