وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قولنامه خونه بخاطر مهریه سر خیانت فسخ و باطله ؟

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من ی خونه با سند تک برگ 6 دانگ از یک خانم پزشک خریدم و سند قطعی گرفتم توی دفترخونه الان بعد از 2 ماه برای من از دادگاه خانواده مجتمع قضایی دادگاه خانواده ولنجک نامه اومده که معامله این خانم فرار از دین بوده و باطله البته ی دادخواست هم  از دادگاه حقوقی مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران که قولنامه خونه بخاطر خیانت خانم و بحث مهریه حق انتقال خانم نداشته و سر خیانت به شوهر باطله چون ظاهرا مهریه اش رو زن بخاطر خیانت به شوهر بخشیده بوده همین خانم پزشک یعنی هبه کرده بوده حالا اومده معامله به قصد فرار ازدین کرده حالا برای من نامه اومده که جهت رسیدگی در دادگاه بهمراه یک نفر وکیل دادگستری حاضر شوید پولمم رفته خانمه که پزشک هم هست جواب تلفن رو هم نمیده چیکار کنم؟ لازمه من هم اظهارنامه بدم ویا دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی ویا فروش مال غیر شکایت کنم ویا سازش کنم و داور معرفی کنم چون مال هبه بوده ویا ابراء زن به شوهر که میگن ابراء مهریه زن به شوهر واین که این خانم خیانت کرده چه ربطی به مهریه داره که برای من احضاریه از دادسرای خانواده اومده !  لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی حضوری ویا تلفنی بگذارید ! چون در رادیو از شما شنیدم دعاوی و حضور در جلسه دادگاه رو مهم تلقی کنید ! 

باتشکر 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران هرهفته 

 

جهت  تعیین وقت 

ودیدن برنامه رادیو و تلویزیون 

جناب وکیل روی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی