وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل خانواده خوب در تهران میخوام 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که بدنیال وکیل خانواده خوب در تهران بودم که اتفاقی برنامه شما رو در رادیو شنیدم و متوجه شدم که به تلویزیون هم دعوت شدید من 6 ساله ازدواج کردم و شوهرم روابط خارج از عرف داشته و داره الان من میخوام بخاطر روابط نامشروع و اینکه بدون اجازه من رفته کسی رو صیغه کرده ازش طلاق بگیرم و برای این کار نیاز به مشاوره حقوقی مناسب برای موفقیت دردادگاه خانواده دارم البته شنیدم و می دونم که باید دردادسرا هم حاضر بشم چون این آقا و خانم هر 2 همکار کارمند همکار من هم هستند لطفا برای موفقیت در کار یک جلسه مشاوره حضوری حقوقی بگذارید . من نمیخوام اصلا در دادسرا در مواجهه حضوری با شوهرم و اون خانم اقرار نابجا انجام بدم که یک موقع با شکست مواجه بشم . الان شوهرم چون فهمیده من فهمیدم رفته و وکیل خانواده خوب گرفته اون وکیل هم برای من جلسه بررسی موضوع وکالت طلاق گذاشته نمیدونم برم یا نه واگر میرم من هم باوکیل برم ویا برای دادگاه خانواده فقط وکیل بگیرم . ی وکیل پایه یک دادگستری خوب که تجربه حضور در دادگاه خانواده و پرونده های رابطه نامشروع رو داشته باشه ! 

 

باتشکر از برنامه خوبتون در رادیو و تلویویزیون 

 

جهت  تعیین وقت 

ودیدن برنامه رادیو و تلویزیون 

جناب وکیل روی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

وکیل 

تلفن مستقیم جناب دکتر 09121463248

 

 تهران : بالاتر از میدان ونک روبه روی

پارک ملت  نبش پروین  پایین تر از بانک دی

....................................................

تهران _نازی آباد _٥٠ متر پایین تر

از بیمارستان امیرالمومنین

روبه روی فروشگاه جانبو{ چلوکبابی سابق توحید}

پلاک ١٤١ طبقه دوم

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی