وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قاضی دستور استعلام پیامک و پرینت رابطه نامشروع رو داد 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که چند روز پیش شوهرم از من شکایت کیفری رابطه نامشروع کرده و البته قبل از شکایت شوهرم از طرف فرد ناشناسی که به گوشی تلفن همراه من دسترسی پیدا کرده بود و تهدید به اخاذی از من کرده بود تهدید شدم که عکس های خاصی رو که داشتی به شوهرت می رسونم که شوهرت بفهمه که تو چطور ادمی هستی مگر اینکه بامن ام باشی ولی من توجهی به این موضوع نکردم تا اینکه از دادسرا برای من احضاریه و ابلاغیه اومد البته من ثنا نداشتم و دیر متوجه شکایت کیفری در بازپرسی شدم که من هم بهمراه برادرم رفتیم دادسرا البته من بعد از شکایت کیفری شوهرم بچه ها رو و زندگی رو ول کردم و دیگه تمکین نکردم و از خونه آمدم بیرون حتی به شوهرم خروج از منزل رو اطلاع ندادم حتی اظهارنامه هم ندادم چون متوجه شدم که متاسفانه متوجه رابطه غیراخلاقی من شده و ازترسم فقط آمدم بیرون حالا با برادرم رفتیم دادسرا بازپرس از من سوالاتی کرد و برگه دبازجویی و تحقیقات دادن به من پر کنم وبعد از من سند وثیقه خواستن و سند رو بازدداشت کردند و نامه دادن به ثبت برای بازدداشت سند خونه برادرم بعد گفتن فعلا با قید وثیقه آزادی تا حکم ات در بیاد ضمننا قاضی به وکیل شوهرم ی نامه داد برای استعلام پیامک تلفن همراه و پرینت تلفن همراه و ثابت جناب وکیل البته وکیل رابطه نامشروع وکیل کیفری شوهرم این درخواست رو از قاضی دادسرا کرده بود حالا سوالات حقوقی من دارم که واقعا ترسیدم ! مجازات رابطه نامشروع با زن شوهردار اینطوری ثابت می شه البته من توی کلانتری اقرار هم کردم از روی ترس توی واحد مددکاری کلانتری که خانمی رو گذاشتن از من بازجویی کنه البته شاهد میتونم جور بکنم که شکایت کیفری شوهرم کذب محض هست و داره بهتان میزنه و تهمت رابطه نامشروع ولی استرس شدید دارم . الان کار من زنا هست ویا مجازات رابطه نامشروع پیامکی ویا مجازات رابطه نامشروع در ماشین بهش تعلق می گیره الان حضانت بچه ها که یکی 3 ساله و یکی 4 ساله است رو از من می گیرن ! البته برای من رابطه نامشروع و عمل منافی عفت زدن توی کیفرخواست دادسرا ! شوهرم میتونه بدون دادن مهریه من رو طلاق مبارات بده ویا طلاق من خلعی هست ؟ من میتونم چون رابطه نامشروع داشتم اجرت المثل ایام زوجیت هم بگیرم ویا خیر ! مهریه من یک سند خونه بوده که البته بصورت سرقفلی هست و قولنامه ایی میتونم اون رو توقیف کنم ؟ از دوربین های مکان رابطه  نامشروع هم استعلام میگیرن و قرار کارشناسی بکارت هم برای من در پزشکی قانونی صادر می کنند جناب وکیل سوالات حقوقی زیادی دارم ونیاز به وقت مشاوره حقوقی فوری با یک وکیل رابطه نامشروع خوب مثل شما چطور از شما وقت بگیرم ! البته یکی هم میگفت اگر در دادگاه بدوی و دادسرا محکوم بشی میتونی وکیل فرجامخواهی بگیری و واخواهی و تجدید نظر خواهی و اعاده دادرسی ماده 477 بکنی و ازندان خلاص بشی و اعدام . تعیین زمان تجاوز جنسی ربطی به بکارت داره ! پلیس چه زمانی می تواند مکالمات تلفنی مراکنترل کند . الان به من قرار جلب به دادرسی میدن بعد از وثیقه گذاشتن ویا قرار منع تعقیب پرونده من میره دادگاه کیفری 2 ویا دادگاه کیفری 1 فحش ناموسی خواهر شوهرم هم قابل شکایت هست در رابطه با رابطه نامشروع من؟ 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه

وکیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی