مشاورهحقوق تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاورهحقوق  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان 09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طرف مقابل دادخواست تمکین دروغی داده چطور دفاع بکنم

 

طرف مقابل دادخواست تمکین داده من چطور برم در دادگاه خانواده از خودم دفاع بکنم
با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی من خانمی هستم از تهران محله شهرک غرب متاسفانه در پی اختلافات خانوادگی با شوهرم کارمونو به دادگاه خانواده کشیده شده منظورم دادگاه خانواده ولنجک هست شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده ولنجک چند روز پیش از دادگاه خانواده ولنجک برای من ابلاغیه تمکین عام و خاص اومد ابلاغیه که  ضمیمه دادخواست تمکین عام و خاص شوهرم چند صفحه لایحه نوشته بود
لایحه‌ای که برای من از طریق دادگاه خانواده ولنجک ارسال شد مطالبی ذکر شده بود که به هیچ عنوان صحت نداشت همگی در رابطه با تمکین عام و خاص بود ولی همگی دروغ بودند در لایحه و دادخواست تمکین عام و خاص شوهرم اشاره شده بود که من منزل را ترک کردم شوهر من بود که قفل درب منزل را عوض کرده بود و باعث اخراج من از  منزل شده بود به همین خاطر از طرف مدیر دفتر دادگاه من هم راهنمایی شدم که وکیل خانواده یا وکیل طلاق بگیرم و برای اون اظهارنامه بفرستم همچنین دادخواست متقابل نفقه رو هم من برای اون ارسال بکنم منتهای  مراتب خانواده ولنجک نظرش بر این بود که من حتماً وکیل دادگستری یا وکیل خانواده برای پرونده دادگاه خانواده خودم بگیرم و از سرسری گرفتن  موضوع جدا اجتناب بکنم ممنون میشم برای وقت مشاوره حقوقی تلفنی خدمت برسم ! الان برای احضار بنده از شورای حل اختلاف و دادگاه خانواده محلاتی تهران هم ی نامه آمده جالبه صلاحیت پرونده خانواده و نفقه من به دادگاه خانواده ولنجک میخوره ! 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو روزهای دوشنبه 

 

 

جهت تنظیم وقت مشاوره 

ودیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی 

عبارت ذیل کلیک کنید

 

وکیل خانواده 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی