وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری وکیل خوب برای اعاده دادرسی جناب وکیل من خانمی هستم از هرمزگان که یک پرونده اعاده دادرسی دارم و دنبال وکیل متخصص اعاده دادرسی می گشتم که سایت شما رو دیدم جناب وکیل موضوع اعاده دادرسی من این هست که من شاکی یک پرونده کیفری بودم در دادگستری هرمزگان که در مورد جرم تهدید و تخریب یک مجموعه پزشکی در دادسرا پرونده کیفری شکل گرفته بود البته من در وهله اول تفاوت دادسرا و دادگاه رو نمیدونستم که چطور پرونده براش کیفرخواست صادر می شه و فرق دادیار و بازپرس چی هست و الا بجای اعاده دادرسی کیفری ویا اعاده دادرسی حقوقی در این مرحله از ابتدا وکیل کیفری مناسب برای پرونده کیفری خودم می گرفتم که کار به اعاده دادرسی نکشه ! چراکه من زمانی کارم به اعاده دادرسی کشید که تفاوت شهادت در دادسرا و دادگاه رو متوجه نشدم وبا شهود اشتباه کار پرونده خودم را خراب کردم ! چون شهادت شهود فامیل در دادگاه کارم رو نه تنها درست نکرد بلکه خراب تر کرد وشهادت شهود در امور کیفری وشهادت شهود در دادگاه حقوقی و عدم حضور شهود در دادگاه حقوقی که پرونده کیفری من مربوط می شد باعث شد در مرحله مواجهه حضوری شهود در دادگاه تجدیدنظر استان از توجه به دلایل اولیه من و کارشناس رسمی دادگستری طفره بره قاضی دادگاه تجدیدنظر وکار من از ابتدا که خوب بود یکدفعه رای برگرده ! البته من اعتراض به شهادت شهود کردم منتها وقت دادرسی دیگه گذشته بود الان میخوام بدونم اگر شاهد در دادگاه حاضر نشود میتونه در مرحله اعاده دادرسی حقوقی ویا اعاده دادرسی کیفری کارگشا باشه ویا خیر جناب وکیل آیا وکیل اعاده دادرسی میتونه به حد نصاب تعدادشهود در دعاوی حقوقی استناد بکنه ! شهادت شهود در امور کیفری بنظر شما که بهترین وکیل اعاده دادرسی کیفری و بهترین وکیل کیفری هستید چقدر ارزش داره در مرحله اعاده دادرسی اگر وکیل اعاده دادرسی به استناد شهادت شهود اعاده دادرسی به استناد شهادت شهود جدید انجام بده میتونه پرونده رو بنفع شاکی تغییر بده ! چون میخوام در اعاده دادرسی به تناقض شهادت شهود توسط وکیل اعاده دادرسی استناد بکنم ! وشهادت شهود در مقابل سند رو زیر سوال ببرم از حضرتعالی میخوام بعنوان وکیل خوب اعاده  دادرسی برای من یک وقت مشاوره حقوقی اعاده دادرسی فوری در دفترتون ویا بصورت مشاوره حقوقی تلفنی قرار بدید جناب وکیل ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

جهت تنظیم وقت مشاوره 

ودیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی 

عبارت ذیل کلیک کنید

 

وکیل 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی