وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل  اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از تهران برای مشهد هم لایحه تنظیم می‌کنید


با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که از مشهد با شما تماس می‌گیرم من یک ملک شش دانگ داشتم که ازدواج برای من خریداری کرده بود متاسفانه ایشون بعد از اینکه با هم به اختلاف برخوردیم به صورت دستی و از طریق قولنامه اقدام به فروش ملک کرده و میگه که چون خودم برای تو این ملک رو خریداری کرده بودم خودم هم نسبت به فروش این ملک اقدام کردم ملک نه جزو مهریه تو محسوب میشه و نه اینکه سند قطعی که به نام تو هست ارزشی داره بلکه این ملک چیزی هست که خودم خریداری کردم و به صورت دستی و از طریق قولنامه نیز فروختم حالا باید این ملک را بیای و نسبت به تنظیم مبایعه‌نامه و سند توی محضر اقدام بکنی و الا میرم ازت شکایت می‌کنم اینطوری نه مهریه تو رو پرداخت می‌کنم و هم ملک از دست تو خارج میشه جناب وکیل ملک با سند قطعی به نام من هست و با توجه به اینکه سند قطعی ملک به نام بنده هستش اقدام به فروش ملک کرده اونطور که بنده با یکی از وکلای شهر خودمون صحبت کردم و مشاوره حقوقی و مشاوره کیفری گرفتم البته به صورت مشاوره تلفنی با وکیل متوجه شدم که ایشون اقدام کرده به فروش مال غیر البته نظر اون آقای وکیل این بود که حتماً بایستی از یک وکیل کیفری و همچنین وکیل خانواده با تجربه استفاده بکنید تا اینکه شوهرت نتونه نسبت به فروش ملک اقدام بکنه جناب وکیل من می‌خوام برای فروش مال غیر و همچنین کلاهبرداری شوهرم اقدام به گرفتن وکیل و همچنین مشاوره تلفنی بکنم و برای این موضوع نیازمند این هستم که یک لایحه مفصل حقوقی و کیفری برای پرونده دادگاه بنویسم از شما مشاوره حقوقی تلفنی و یا حضوری بگیرم و با شما هماهنگ باشم نمی‌خوام توی این پرونده به مشکل جدی حقوقی برخورد بکنم الان یعنی فروش مهریه زن که به صورت فروش ملک مهریه باشه حکمش چیه ؟ قیمت مهریه به روز اگر ملک باشه چطور ! بخصوص مهریه بالای 110 سکه ! فرق مهریه عندالمطالبه با عندالاستطاعه چیه ! مهریه توافقی چگونه است جناب دکتر ! 

 

ممنون از برنامه شما در رادیو و تلویزیون

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه

وکیل کلیک کنید 

 

مقاله فروش مهریه زن 

 

 

بسیاری از افراد در رابطه با مهریه به نرخ روز از اینجانب عنوان وکیل مهریه که سال‌ها تجربه وکالت دادگستری در دادگاه خانواده ولنجک و همچنین دادگاه خانواده محلاتی تهران را دارم سوال می‌کنند مهریه به نرخ روز موضوعی است که زمانی مطرح می‌شود که فرد دارای مهریه مشخص بر اساس سکه طلا و همچنین و همچنین مهریه به عنوان ملک در سند ازدواج او به عنوان مهریه مشخص نشده باشد مثلاً فرد به عنوان مهریه مبلغی پول را در سال ۶۲ یا در سال ۵۴ و یا در سال ۶۷ در سند نکاح و یا سند قباله ازدواج زن خود درج کرده باشد به نرخ روز تحقق پیدا می‌کند و فرد می‌بایستی برای مطالبه آن دادخواست مطالبه مهریه به صورت مطالبه مهریه به نرخ روز را در دفتر خدمات قضایی الکترونیک قضایی یا همان ثنای خود ثبت کند در اینجا فرد زمانی که در دادخواست و یا در اجرای ثبت به جای اینکه استناد کند به سکه‌های طلا یا ملکی که به نام او می‌باشد به مهریه ریالی که می‌بایستی به نرخ روز تقویم شود و ارزشیابی شود استناد کند معمولا ارزشیابی مهریه به نرخ روز توسط دفتر خدمات الکترونیک قضایی که توسط یک سیستم الکترونیک هوشمند صورت می‌گیرد انجام می‌شود و در نهایت نیز مهریه به نرخ روز در دایره اجرای احکام مدنی آمدنی دادگاه خانواده بر اساس شاخص بانک مرکزی محاسبه و تقویم شده و ارزشیابی شده و شوهر موظف است بر اساس شاخص بانک مرکزی نسبت به پرداخت آن اقدام نماید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی