وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم از تهران اقدام کرده برای طلاق
با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری برای من پرونده حقوقی وجود داره که در خصوص دادخواست طلاقی هست که شوهرم به دادگاه خانواده ولنجک تهران داده و قصد طلاق و جدایی بدون دلیل از بنده رو داره البته من از دادخواست طلاق و ابلاغیه طلاق هیچ اطلاعی نداشتم و اخیراً با توجه به اینکه برای خودم ثنا درست کرده بودم پیامکی برای من از سامانه ثنا اومد دادخواست طلاق از طرف مرد را بدون اطلاع بنده در دفتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت کرده و جلسه اول دادگاه بدون اطلاع بنده هم حتی تشکیل شده حالا با توجه به اینکه من در آلمان زندگی می‌کنم و اطلاعی نداشتم از اینکه شوهرم رفته دادخواست طلاق یک طرفه داده قصد دارم برای شرکت در جلسه دادگاه وکیل خانواده بگیرم اما از قیمت وکیل خانواده در خصوص پرونده طلاق یک طرفه از طرف مرد یا پرونده طلاق یک طرفه از طرف زن اطلاعی ندارم لایحه دفاعیه چطور باید دفاع بکنم و چه حرف‌هایی را باید خطاب به قاضی دادگاه خانواده بزنم که حق من این وسط ضایع نشه و مسئله مهریه حضانت و نفقه من پایمال نشه از طرفی شوهر من نصف دارایی رو به نام خودش برداشته در صورتی که ما بعد از عقد خیلی از اموال را به دست آوردیم که اموال مشترک ایجاد شده بعد از عقد هستند و فکر می‌کنم شرط نصف دارایی که توی اقلام ازدواج برای من اومده شامل حال من هم بشه لذا ممنون میشم جناب وکیل برای من وقت مشاوره حقوقی تلفنی یا وقت مشاوره حقوقی حضوری قرار بدید که به نحوی بتونم از آلمان برای مشاوره حقوقی با شما تماس بگیرم

ممنون از برنامه شما در رادیو و تلویزیون

 

 

 

جهت تنظیم وقت مشاوره 

ودیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی 

عبارت ذیل کلیک کنید

 

وکیل 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی