وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۱

قیمت وکیل رابطه نامشروع برای مشاوره حقوقی تلفنی چقدره ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که متاسفانه بدلیل بی مهری های شوهرم مرتکب فعل رابطه نامشروع شدم که البته شوهرم فهمیده و رفته برای گرفتن پرینت مکالمات من با اون آقا حالا چطور من میتونم برای دفاع از خودم در مراجع قانونی اقدام بکنم که زندان نرم و به حبس و زندان محکوم نشم . حالا برای این موضوع که چطور از خودم دفاع بکنم باید وکیل بگیرم لطفا بنده رو راهنمایی بکنید . الان برای من از دادسرا و از دادگاه خانواده هر 2 نامه و ابلاغیه حضور آمده و شوهرم برای خودش وکیل کیفری و وکیل خانواده هم جدا جدا گرفته و هر دو با من تماس گرفتن برای جلسه گذاشتن ! من هم میخوام بهمراه وکیل و مشاور حقوقی خودم در جلسه مشاوره حقوقی شرکت کنم تا از من آمضاء الکی نگیرن و کار دستم بدن . 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل پایه یک 

 

 

و

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی