وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به شوهرم خیانت کردم رفته پرینت تلفنم رو گرفته چی میشه ! 

 

با سلام جناب دکتر فتح اللهی عزیز وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که به شوهرم خیانت کردم البته شوهرم باعث خیانت من شد با بی توجهی هاش و بی احترامی هاش و عدم توجه به نیازهای مالی و جسمی و جنسی و روحی من از طرفی هم می گفت من طلاقت نمی دم من هم از روی عصبانیت تصمیم گرفتم به شوهرم خیانت بکنم و اقدام کردم به برقراری رابطه نامشروع با همکارم و مدیر شرکت هم پول خوبی داشت هم رستوران می رفتم و کلی خوشی سرخوشی داشت کلا از فضای عذاب شوهرم خلاص شده بودم و اصلا به خیانت فکر نمی کردم حالا شوهرم توی یکی از قرارها متوجه من شده و تهدید کرده می ره بخاطر خیانت به شوهر به دادسرا شکایت می کنه بخاطر خیانت و رابطه نامشروع و رفته پرینت مکالمات تلفنی من رو هم گرفته حالا من هم میخوام هم برای طلاق و هم حضانت و مهریه و رابطه نامشروع و پرونده خیانت به شوهر شکایت بکنم . لطغا برای وقت مشاوره حقوقی بگذارید جناب وکیل چطور میتونم با شما مشاوره حقوقی تلفنی انجام بدم . 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل رابطه نامشروع 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۲/۰۶/۰۵
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اصفهان

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت جوادیه

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شهرک غرب

دفتر وکالت شیراز

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت نازی اباد

دفتر وکالت نواب

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت رشت

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی