وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اعمال ماده 477 چقدر طول میکشه نتیجه میده ! 

 

با سلام و احترام جناب دکتر اکبر فتح اللهی عزیز من آقایی هستم که میخواستم در مورد پرونده کیفری خودم در مورد فروش مال غیر و خیانت در امانت بدونم اعمال ماده 477 چقدر طول میکشه نتیجه میده ! من در یک پرونده خیانت در امانت به 3 سال زندان محکوم شدم یعنی مجازات درجه 4 حالا قاضی دادگاه تجدیدنظر بدون توجه به لایحه دفاعیه من میگه من رای دادگاه کیفری بدوی رو تایید می کنم و اصلا به این توجه نداره که جرم من کیفری نبوده و باید منع تعقیب می خورده حالا میخوام بدونم اگر رای دادگاه بدوی در تجدیدنظر تایید بشه من میتونم به استناد ماده 426 و 477 قانون و قانون تعلیق مجازات متهم و تخفیف متهم اعمال ماده 477 بکنم   و چقدر طول میکشه نتیجه میده ! چون وکیل کیفری بنده نمی دونه  اعمال ماده 477 چقدر طول میکشه نتیجه میده ! ویا خیر ! الان برای اعمال ماده 477 دقیقا باید چیکار کنم و ایا باید سریع تر لایحه بنویسم وکیل کیفری لایحه بنویسه بهتر نیست ! حالا موندم از پرونده و اخواهی بکنم ویا اعاده دادرسی ویا  اعمال ماده 477 چقدر طول میکشه نتیجه میده ! برای این منظور ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید ! الان برای  اعمال ماده 477 چقدر طول میکشه نتیجه میده ! گرفتن نتیجه اعمال ماده 477 در مورد خیانت در امانت چه مدارکی ارایه بدم بهتره ! مثلا مدرکی دارم در مورد خیانت در امانت نبودن مثل هبه بخشی از اموال و امضاء دار نبودن سند طرف مقابل که بدون امضاء و جعلی بوده ! میشه برای من وقت مشاوره حقوقی تلفنی بگذارید ! 

 

از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون ! 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل ماده 477 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی