وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهترین وکیل ملکی برای موضوع سرقفلی مغازه در تهران 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی من آقایی هستم که طی یک قرارداد مشارکت مدنی و تهاتر یک مغازه رو بصورت سرقفلی تهاتر کردم حالا معلوم شده انتقال سرقفلی بدون اذن مالک دست به دست شده و به من واگذار شده و منتقل شده الان من عبارت بهترین وکیل ملکی رو در گوگل سرچ کردم و متوجه شدم شما بعنوان بهترین وکیل ملکی تهران و کرج برای سرقفلی در برنامه تلویزیونی شبکه 2 سیما صحبت کردید که باید انتقال سرقفلی بصورت قانونی باشه و از طریق دفتر اسناد رسمی صورت بگیره مگر در 2 شرط این انتقال صحیح است من از بیانات شما در مورد سرقفلی بعنوان بهترین وکیل امورملکی خیلی خوشم امد جناب وکیل الان موضوع تهاتر و قرارداد مشارکت مدنی ما چی میشه من مستونم قرارداد رو فسخ بکنم و یا باید وجه التزام بپردازم از بابت فروش مال غیر شکایت کیفری فروش مال غیر میتونم بکنم و جرم کلاهبرداری ملکی ویاخیر ! وکیل کیفری بهتره بگیرم برای شکایت و دادخواست ملکی ویا وکیل خوب ملکی برای انجام موضوع مشاوره حقوقی ملکی من این قرارداد رو او زمان دادم یک وکیل ملکی و وکیل متخصص املاک نوشت منتها این هم غلط داره و برای من دردسر درست کرده الان ماشرط داوری هم گذاشتیم منتها داور اظهارنامه فرستاده من قادر به داوری نیستم ! الان در مورد سرقفلی این رو بگم که مالک از دادن شماره حساب طفره میره و میگه مالکیت سرقفلی رو منتقل کردم از طرفی من نمیدونم مغازه رو باز کنم ویا خیر ! نکته حقوقی دیگه این که اظهارنامه به مالک سرقفلی بدم ویا خیر برای استعلام مالک سرقفلی 

 


جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

بهترین وکیل ملکی 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی