وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

زنه رو صیغه کردم میگه زنت رو خبر می کنم داره اخاذی می کنه !

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی من آقایی هستم که یک خانم رو بصورت حرفی ونه با فرم چاپی و مهرشده که هر دوطرف عکس میخوره صیغه کردم حالا که مدتی گذشته و همه چیز من رو فهمیده ودیگه باهام رودربایستی نداره امده میگه اگر من رو بصورت درست صیغه نکنی ویا ازدواج دایم طبق قانون حمایت خانواده جدید میگم من حامله شدم ومیرم در محل کار و در محل زندگی زنت رو خبر میدم مگر اینکه 500 میلیون بمن بدی وبرای من خونه بگبری وبرام خونه توی پونک تهران منطقه اشرفی اصفهانی رهن بکنی والا همه رو از رابطه خودمون مطلع می کنم ضمننا آمده بمن میگه جناب وکیل من حامله هستم و هرکاری میگم باید بکنی نه برای من سونوگرافی آورده ونه برگه آزمایش نشون داده منتها حالتهای حاملگی رو داره حالا میخواستم بدونم که باعلم به اینکه صیغه یکطرفه فسخ شده اون شخص میتونه ادعایی داشته باشه ویاخیر یعنی اینکه من اگر بذل مدت کرده باشم بعنوان زوج باز میتونه دادخواست اثبات رابطه زوجیت بده ویاخیر ! کاری از لحاظ قانونی میشه انجام داد آیا صیغه ما که بین خودمون خوندیم صحیح و معتبر هست جناب وکیل چراکه من بخاطر استرس ناتوانی جنسی پیدا کرده بودم وطبق گواهی پزشک قاونی ی مدت باکره بوده آخه چطور ادعای حاملکی می کنه نمیدونم ! اگر ثابت بشه بچه مال منه چطور میتوانم بچه رو از طریق قانون بگیرم ؟ تا اونجایی که من فهمیدم این خانم قبل از اتمام صیغه موقت به عقد دایم فرد دیگری در آمده جناب وکیل آیا میتونم ازش شکایت بکنم و پزشکی قانونی متوجه 2 تار رابطه جنسی با فاصله نزدیک میشه ویا خیر ؟ آیا از نظر قانونی راهی برای شکایت از این خانم هست ! فسخ نکاح در صیغه دایمی و 99 ساله چگونه است ؟ آیا کسی می تواند بعد از صیغه موقت و عقدموقت ازدواج تقاضای سند ازدواج دایم کند طبق قانون جدیدحمایت خانواده واگر معلوم بشه این خانم و من رابطه نامشروع داشتیم چون شوهر داشته مجازات من طبق قانون جدید مجازات اسلامی چقدر است ؟ و آیا خواندن صیغه ازدواج موقت توسط افراد بدون مهربرجسته و محضر رفتن قانونی است ویا خیر ! راه قانونی برخورد باخانمی که دست از سر من برنمیدارد و من را تهدید می کند و قصد اخاذی دارد چیست ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 وکیل

 

 

 

 

 

  • ۰۲/۱۱/۰۸
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

زنه رو صیغه کردم میگه زنت رو خبر می کنم داره اخاذی می کنه !

مشاوره حقوقی ازداواج موقت

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی صیغه موقت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی