وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به شوهرم خیانت کردم مهریه تجاوز حضانت طلاق رابطه نامشروع 

 

با سلام و احترام وافر جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که به شوهرم خیانت کردم با یک آقا در محل کار دوست شدم و ارتباط گرفتم و بعد با هم ارتباط جنسی داشتیم تا اینکه از روی پیامک ها شوهرم متوجه موضوع ارتباط من شد و از من در دادسرا شکایت کیفری کردند در این ارتباط دادیار پرونده قرچک و ودادسرای ناحیه 2 تهران از من بازجویی کردند که این موضوع باعث بازدداشت موقت بنده در زندان تهران بزرگ شد حالا میخواستم بدونم که خیانت به شوهر اولا چه مجازاتی داره ؟ و درصورت زندانی شدن شوهرم میتونه من رو درست به قول خودش و بدون کوچکترین حق حقوقی مثل مهریه و طلاجات نامزدی طلاق بده ؟ استرداد طلاهای نامزدی و هدایای نامزدی تکلیفش چی میشه ؟ حضانت بچه ها یکی 9 ساله و یکی 12 ساله پسر چی میشه آیا با رای رابطه نامشروع میتونه شوهرم بجز داستان ندادن مهریه حضانت بچه ها رو از من بگیره ویا خیر ! من در زمان پرونده کیفری رابطه نامشروع میتونم تقاضای طلاق بدم و تجدیدنظر طلاق از من پذیرفته می شود ویا خیر ؟ برای وکیل طلاق مهم است جرم کیفری من که جرم کیفری رابطه نامشروع هست در زمینه قبول وکالت دعاوی تخصصی خانواده من ویا خیر ؟ اگر وکیل خانم در پرونده شوهرم به دادخواست طلاق یکطرفه استناد بکند من وکیلم شکست میخوریم ویا میتونیم اعاده دادرسی ویا تجدیدنظر بکینم ! الان شوهرم میتونه بدلیل خیانت که هنوز ثابت نشده درب منزل رو روی من قفل بکنه و اجازه خروج از منزل رو از من بگیره ویا خیر ! اگر زنگ بزنم 110 میتونم از خونه بدون اجازه شوهر بیام بیرون که نفقه رو هم بگیرم وباید صورتجلسه کلانتری بشه ! الان من اگر وکیل بگیرم میتونم طلاقم رو زیر یکسال بگیرم بدون خواست شوهرم ویا خیر ! من منطقه 13 آبان میشینم جناب وکیل فتح اللهی عزیز میتونم برای مجتمع قضایی محلاتی خانواده اقدام بکنم ویا باید برم دادگاه خانواده شهرری 

 


ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی