وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم حاظر به ارتباط جنسی نیست به بیان وکیل خانواده 

 

با سلام جناب وکیل دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که در یک شرکت فن آوری کار می کنم شوهرم از مدتهاست که حاضر به برقراری رابطه جنسی با من نیست پی گیری کردم دیدم این موضوع بی دلیل نیست و در ساعات کاری بنده فردی رو میاره خونه که از همکارهای اداری خودش هست و این عدم ارتباط بامن براساس یک دلیل بوده حالا من حاضر نیستم به خودم خیانت کنم و قادر به ادامه زندگی با چنین مردی نیستم دنیال بهترین وکیل خانواده در نی نی سایت بودم دیدم همه از شما بعنوان بهترین وکیل خانواده تهران صحبت کردند حالا من میخوام برای ادامه کارهای حقوقی خودم در رابطه با طلاق و خانواده و حضانت و مهریه حتما با شما قبل از ثبت هر گونه دادخواستی صحیت بکنم تا موفقیت من در دادگاه خانواده توسط بهترین وکیل خانواده تهران تضمین بشه چراکه شنیدم شما بعنوان وکیل مطرح کردید در برنامه رادیویی خودتون که حتما باید قبل از ثبت دادخواستهای تخصصی خانواده مربوط به دعاوی خانوادگی مشاوره حقوقی خانواده برای طراحی درست دادگاه خانواده انجام بشه البته جناب وکیل من قصد دارم حتما علیه این خانم که خودشون هم شوهر دار هستند اقامه دعوا بکنم تا موفقیت من دوجندان بشه و این خانم هم ادب بشن برای بهم زدن زندگی خانوادگی من البته شوهر این خانم هم به رابطه نامشروع همسر خودش با شوهر من تقریبا شک کرده جناب وکیل فتح اللهی عزیز . من میتونم از پزشکی قانونی برای اثبات حرفهای خودم توسط وکیل خانواده تقاضای استعلام قانونی رابطه جنسی بکنم تا این استعلام در اختیار قاضی دادگاه خانواده قرار بگیره ویا خیر ! 

 

 

باتشکر ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

 

جهت دیدن

 برنامه رادیو و تلویزیون 

جناب وکیل روی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل خانواده 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی